Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/24530
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧичевска Јованова, Наташаen_US
dc.contributor.authorРашиќ Цаневска, Оливераen_US
dc.date.accessioned2022-11-22T15:53:04Z-
dc.date.available2022-11-22T15:53:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-608-238-220-3 (Филозофски факултет)-
dc.identifier.isbn978-608-217-111-1 (Универзитет во Тетово, Педагошки факултет)-
dc.identifier.isbn978-608-65438-8-4 (Сојуз на специјални едукатори и рехабилитатори на РСМ)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/24530-
dc.description.abstractОбразованието има улога да го менува животот на сите луѓе ширум светот, отворајќи можности и потенцијали за развој и промени. Но, и покрај тоа што е важно, не е доволно едноставно само да се внесат децата во училиште. На децата им треба квалитетно образование кое ќе им помогне целосно да го искористат својот потенцијал и да ги зголемат нивните можности да станат среќни, здрави, успешни и членови на општеството кои ќе придонесуваат за нивен личен но и за развојот на општеството. Трудот има за цел да направи еден ретроспективен преглед на образова-нието на лицата со попреченост во Република С. Македонија, правејќи истовремено корелација со начинот на реализација и промените во образовниот систем на лицата со пречки во развојот низ различни земји во светот. Применети се методот на компаративна анализа и методот на генерализација, а како техники се применети анализа на литература, законски и правни докумен-ти, легислативи и регулативи, воспитно-образовни програми и стратегии. Анализите посочуваат дека во Р. С. Македонија иако постојано се прават напори за подобрување на воспитно-образовниот систем во целина, а во наш контекст и за лицата со попреченост, може да се констатира дека промените се парцијални без доволно проценување, анализа и детерминирање на реалната состојба, достапни ресурси и можности, што индиректно води до импровизирање и оставање на простор за голем број на последици. Иако инклузијата има неспорно позитивни страни, не треба секогаш да се смета дека таа е најдобар избор за секое дете.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherСојуз на специјални едукатори и рехабилитатори nа Република Северна Македонија-Скопје; Филозофски факултет – Скопје, Институт за специјална едукација и рехабилитација; Универзитет во Tетово- Педагошки факултет Тетово - Студии по специјална едукација и рехабилитацијаen_US
dc.subjectинклузија, образование, лица со попреченост, легислатива, стратегииen_US
dc.titleРазвој на инклузивен пристап кон лицата со попреченост во Република Северна Македонијаen_US
dc.typeProceeding articleen_US
dc.relation.conferenceМеѓународна научно-стручна конференција: Образование на лицата со попреченост - актуелни состојби и перспективиen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 05: Conference papers / Трудови од научни конференции
Show simple item record

Page view(s)

131
checked on Apr 10, 2025

Download(s)

113
checked on Apr 10, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.