Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/24530
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чичевска Јованова, Наташа | en_US |
dc.contributor.author | Рашиќ Цаневска, Оливера | en_US |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T15:53:04Z | - |
dc.date.available | 2022-11-22T15:53:04Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.isbn | 978-608-238-220-3 (Филозофски факултет) | - |
dc.identifier.isbn | 978-608-217-111-1 (Универзитет во Тетово, Педагошки факултет) | - |
dc.identifier.isbn | 978-608-65438-8-4 (Сојуз на специјални едукатори и рехабилитатори на РСМ) | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/24530 | - |
dc.description.abstract | Образованието има улога да го менува животот на сите луѓе ширум светот, отворајќи можности и потенцијали за развој и промени. Но, и покрај тоа што е важно, не е доволно едноставно само да се внесат децата во училиште. На децата им треба квалитетно образование кое ќе им помогне целосно да го искористат својот потенцијал и да ги зголемат нивните можности да станат среќни, здрави, успешни и членови на општеството кои ќе придонесуваат за нивен личен но и за развојот на општеството. Трудот има за цел да направи еден ретроспективен преглед на образова-нието на лицата со попреченост во Република С. Македонија, правејќи истовремено корелација со начинот на реализација и промените во образовниот систем на лицата со пречки во развојот низ различни земји во светот. Применети се методот на компаративна анализа и методот на генерализација, а како техники се применети анализа на литература, законски и правни докумен-ти, легислативи и регулативи, воспитно-образовни програми и стратегии. Анализите посочуваат дека во Р. С. Македонија иако постојано се прават напори за подобрување на воспитно-образовниот систем во целина, а во наш контекст и за лицата со попреченост, може да се констатира дека промените се парцијални без доволно проценување, анализа и детерминирање на реалната состојба, достапни ресурси и можности, што индиректно води до импровизирање и оставање на простор за голем број на последици. Иако инклузијата има неспорно позитивни страни, не треба секогаш да се смета дека таа е најдобар избор за секое дете. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Сојуз на специјални едукатори и рехабилитатори nа Република Северна Македонија-Скопје; Филозофски факултет – Скопје, Институт за специјална едукација и рехабилитација; Универзитет во Tетово- Педагошки факултет Тетово - Студии по специјална едукација и рехабилитација | en_US |
dc.subject | инклузија, образование, лица со попреченост, легислатива, стратегии | en_US |
dc.title | Развој на инклузивен пристап кон лицата со попреченост во Република Северна Македонија | en_US |
dc.type | Proceeding article | en_US |
dc.relation.conference | Меѓународна научно-стручна конференција: Образование на лицата со попреченост - актуелни состојби и перспективи | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 05: Conference papers / Трудови од научни конференции |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Развој на инклузивен пристап кон лицата со попреченост во Р.С.pdf | 4.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.