Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/24530
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чичевска Јованова, Наташа | en_US |
dc.contributor.author | Рашиќ Цаневска, Оливера | en_US |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T15:53:04Z | - |
dc.date.available | 2022-11-22T15:53:04Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.isbn | 978-608-238-220-3 (Филозофски факултет) | - |
dc.identifier.isbn | 978-608-217-111-1 (Универзитет во Тетово, Педагошки факултет) | - |
dc.identifier.isbn | 978-608-65438-8-4 (Сојуз на специјални едукатори и рехабилитатори на РСМ) | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/24530 | - |
dc.description.abstract | Образованието има улога да го менува животот на сите луѓе ширум светот, отворајќи можности и потенцијали за развој и промени. Но, и покрај тоа што е важно, не е доволно едноставно само да се внесат децата во училиште. На децата им треба квалитетно образование кое ќе им помогне целосно да го искористат својот потенцијал и да ги зголемат нивните можности да станат среќни, здрави, успешни и членови на општеството кои ќе придонесуваат за нивен личен но и за развојот на општеството. Трудот има за цел да направи еден ретроспективен преглед на образова-нието на лицата со попреченост во Република С. Македонија, правејќи истовремено корелација со начинот на реализација и промените во образовниот систем на лицата со пречки во развојот низ различни земји во светот. Применети се методот на компаративна анализа и методот на генерализација, а како техники се применети анализа на литература, законски и правни докумен-ти, легислативи и регулативи, воспитно-образовни програми и стратегии. Анализите посочуваат дека во Р. С. Македонија иако постојано се прават напори за подобрување на воспитно-образовниот систем во целина, а во наш контекст и за лицата со попреченост, може да се констатира дека промените се парцијални без доволно проценување, анализа и детерминирање на реалната состојба, достапни ресурси и можности, што индиректно води до импровизирање и оставање на простор за голем број на последици. Иако инклузијата има неспорно позитивни страни, не треба секогаш да се смета дека таа е најдобар избор за секое дете. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Сојуз на специјални едукатори и рехабилитатори nа Република Северна Македонија-Скопје; Филозофски факултет – Скопје, Институт за специјална едукација и рехабилитација; Универзитет во Tетово- Педагошки факултет Тетово - Студии по специјална едукација и рехабилитација | en_US |
dc.subject | инклузија, образование, лица со попреченост, легислатива, стратегии | en_US |
dc.title | Развој на инклузивен пристап кон лицата со попреченост во Република Северна Македонија | en_US |
dc.type | Proceeding article | en_US |
dc.relation.conference | Меѓународна научно-стручна конференција: Образование на лицата со попреченост - актуелни состојби и перспективи | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 05: Conference papers / Трудови од научни конференции |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Развој на инклузивен пристап кон лицата со попреченост во Р.С.pdf | 4.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
131
checked on Apr 10, 2025
Download(s)
113
checked on Apr 10, 2025
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.