Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/22112
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлажевска, Даниелаen_US
dc.date.accessioned2022-08-10T14:51:53Z-
dc.date.available2022-08-10T14:51:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/22112-
dc.description.abstractЗАКЛУЧОК Во овој труд се обработуваат лидерските и комуникациските стилови на уредниците во медиумите. Притоа, се нагласува дека она што го издвојува водачот од остатокот на групата е неговиот комуникациски стил, кој секогаш е одраз на карактерот на човекот. Во трудот се дефинира поимот лидерство, се објаснува примената на различните лидерски стилови во медиумите, се наведуваат карактеристиките на ефективниот лидер, се опишуваат комуникациските вештини на ефективниот лидер во медиумите и се заклучува дека уредникот мора да биде и менаџер и лидер. Во трудот, за трансформација на лидерот во ефективен лидер, се препорачува пристапот од внатре кон надвор: за успех е важна етиката на карактерот. SUMMARY The article analyzes the leadership and communication styles of media editors. The analysis points out that the difference between the leader and the rest of the group lies in his communication style, which is the reflection of his character. The article seeks to define the concept of leadership and to explain the application of different leadership styles in the media. In addition, it outlines the characteristics of any effective leader and points out to the communication skills of an effective leader in the field of media. At the end, it concludes that in addition to being a manager, the editor must also be a leader. The analysis is based on the assumption that the transformation of a leader into an effective leader is done through the approach flowing from the insight to the outsight: the true success requires an ethical character.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherУниверзитет „Св. Кирил и Методиј“, Правен факултет „Јустинијан Први“ во Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишник на Правниот факултет „Јустинијан Први“ во Скопје во чест на проф. д-р Марјан Марјановскиen_US
dc.subjectКлучни зборови: Уредник, лидер, комуникатор, масовен медиум. Keywords: editor, leader, communicator, mass media.en_US
dc.titleУредникот како лидер и комуникаторen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Law: Journal Articles
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Уредникот како лидер и комуникатор.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

19
checked on May 3, 2025

Download(s)

8
checked on May 3, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.