Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2196
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШурбановска, Орхидејаen_US
dc.date.accessioned2019-05-26T21:02:22Z-
dc.date.available2019-05-26T21:02:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШурбановска, О., (2016). Специфични тешкотии во учењето кај учениците – дислексија, Годишен зборник на Филозофскиот факултет, кн. 69/ 201-214en_US
dc.identifier.issn0350-1892-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/2196-
dc.description.abstractДислексијата е тема за дебата која трае со десетици години и сè уште продолжува да биде предмет на дискусија. Британската асоцијација за дислексија најдобро ја дефинира дислексијата како комбинација на способности и тешкотии кои влијаат на процесот на читање, спелување и пишување. Со нив се поврзани слабостите како што се брзина на процесирање на информацијата, краткотрајна меморија, концентрација, секвенционирање и организација, аудитивна и/или визуелна перцепција, говорен јазик и моторни вештини. Во нашата земја, македонското Здружение за дислексија „Ајнштајн“ во 2015 година изврши тестирање на 782 ученици од две средни училишта во Скопје. Тестот со кој учениците вршеа самопроцена на дислексијата беше преземен од Листата за проверка на дислексија од авторите Кавклер, Магајна, Кошак Бадуер, Јанзељ, Андрејчик и Земјак. Добиените одговори покажуваат дека околу 10% од учениците ги манифестираат знаците на дислексија. Овој податок укажува на потребата од дејствување на полето на дислексијата со цел да се олеснат тешкотиите во учењето кај учениците со дислексија во Република Македонија.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултетen_US
dc.subjectтешкотии во учењето, дислексија, ученициen_US
dc.titleСпецифични тешкотии во учењето кај учениците – дислексијаen_US
dc.title.alternativeSpecific difficulties in learning among students -–dyslexiaen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
специфични тешкотии во учењето.pdf274.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record

Page view(s)

176
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

329
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.