Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/2196
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шурбановска, Орхидеја | en_US |
dc.date.accessioned | 2019-05-26T21:02:22Z | - |
dc.date.available | 2019-05-26T21:02:22Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Шурбановска, О., (2016). Специфични тешкотии во учењето кај учениците – дислексија, Годишен зборник на Филозофскиот факултет, кн. 69/ 201-214 | en_US |
dc.identifier.issn | 0350-1892 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/2196 | - |
dc.description.abstract | Дислексијата е тема за дебата која трае со десетици години и сè уште продолжува да биде предмет на дискусија. Британската асоцијација за дислексија најдобро ја дефинира дислексијата како комбинација на способности и тешкотии кои влијаат на процесот на читање, спелување и пишување. Со нив се поврзани слабостите како што се брзина на процесирање на информацијата, краткотрајна меморија, концентрација, секвенционирање и организација, аудитивна и/или визуелна перцепција, говорен јазик и моторни вештини. Во нашата земја, македонското Здружение за дислексија „Ајнштајн“ во 2015 година изврши тестирање на 782 ученици од две средни училишта во Скопје. Тестот со кој учениците вршеа самопроцена на дислексијата беше преземен од Листата за проверка на дислексија од авторите Кавклер, Магајна, Кошак Бадуер, Јанзељ, Андрејчик и Земјак. Добиените одговори покажуваат дека околу 10% од учениците ги манифестираат знаците на дислексија. Овој податок укажува на потребата од дејствување на полето на дислексијата со цел да се олеснат тешкотиите во учењето кај учениците со дислексија во Република Македонија. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.relation.ispartof | Годишен зборник на Филозофскиот факултет | en_US |
dc.subject | тешкотии во учењето, дислексија, ученици | en_US |
dc.title | Специфични тешкотии во учењето кај учениците – дислексија | en_US |
dc.title.alternative | Specific difficulties in learning among students -–dyslexia | en_US |
dc.type | Journal Article | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
специфични тешкотии во учењето.pdf | 274.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
176
checked on Apr 25, 2024
Download(s)
329
checked on Apr 25, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.