Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2196
Наслов: Специфични тешкотии во учењето кај учениците – дислексија
Other Titles: Specific difficulties in learning among students -–dyslexia
Authors: Шурбановска, Орхидеја 
Keywords: тешкотии во учењето, дислексија, ученици
Issue Date: 2016
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Шурбановска, О., (2016). Специфични тешкотии во учењето кај учениците – дислексија, Годишен зборник на Филозофскиот факултет, кн. 69/ 201-214
Journal: Годишен зборник на Филозофскиот факултет
Abstract: Дислексијата е тема за дебата која трае со десетици години и сè уште продолжува да биде предмет на дискусија. Британската асоцијација за дислексија најдобро ја дефинира дислексијата како комбинација на способности и тешкотии кои влијаат на процесот на читање, спелување и пишување. Со нив се поврзани слабостите како што се брзина на процесирање на информацијата, краткотрајна меморија, концентрација, секвенционирање и организација, аудитивна и/или визуелна перцепција, говорен јазик и моторни вештини. Во нашата земја, македонското Здружение за дислексија „Ајнштајн“ во 2015 година изврши тестирање на 782 ученици од две средни училишта во Скопје. Тестот со кој учениците вршеа самопроцена на дислексијата беше преземен од Листата за проверка на дислексија од авторите Кавклер, Магајна, Кошак Бадуер, Јанзељ, Андрејчик и Земјак. Добиените одговори покажуваат дека околу 10% од учениците ги манифестираат знаците на дислексија. Овој податок укажува на потребата од дејствување на полето на дислексијата со цел да се олеснат тешкотиите во учењето кај учениците со дислексија во Република Македонија.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2196
ISSN: 0350-1892
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
специфични тешкотии во учењето.pdf274.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

170
checked on 28.3.2024

Download(s)

324
checked on 28.3.2024

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.