Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2192
Title: Процена и стратегии за работа со ученици со дислексија, дисграфија, дискалкулија и диспраксија
Authors: Каровска Ристовска, Александра 
Кардалеска, Љубица
Ајдински, Горан 
Шурбановска, Орхидеја 
Issue Date: 2018
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Каровска, А., Кардалевска, Љ., Ајдински, Г., Шурбановска, О. (2018). Процена и стратегии за работа со ученици со дислексија, дискалкулија, дисграфија и диспраксија, Скопје, Филозофски факултет.
Series/Report no.: ISBN 978-608-238-142-8;
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2192
Appears in Collections:Faculty of Philosophy, Collection 01: Textbooks / Учебници

Files in This Item:
File SizeFormat 
Kniga II za lektura.docx777.34 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show full item record

Page view(s)

15
checked on Aug 24, 2019

Download(s)

3
checked on Aug 24, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.