Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/20416
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМирчевска-Бошева, Биљанаen_US
dc.date.accessioned2022-07-05T07:55:14Z-
dc.date.available2022-07-05T07:55:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/20416-
dc.description.abstractОвој труд е посветен на фразеодидактиката како една од најслаборазвиените гранки на фразеологијата и покрај исклучително важните прашања кои се во нејзиниот фокус на истражување. По презентирањето на теоретските основи релевантни за темата се разгледуваат најважните прашања поврзани со вклучувањето на фразеолошкиот материјал во наставата, како на пример возраста, нивото на познавање на јазикот, селекцијата на единиците кои се вклучуваат, како и различните приоди кои се користат во наставата по фразеологија.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherУниверзитет „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје, Филолошки факултет „Блаже Конески“en_US
dc.relation.ispartofСлавистички студииen_US
dc.subjectфразеологија, фразеодидактика, настава по странски јазикen_US
dc.titleНаставата по фразеологија на странски јазик како предизвикen_US
dc.typeArticleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

68
checked on 2.5.2025

Download(s)

17
checked on 2.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.