Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17431
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDimitrievska Ristovska, Vesnaen_US
dc.contributor.authorStankov, Emilen_US
dc.contributor.authorSekuloski, Petaren_US
dc.date.accessioned2022-04-18T09:48:10Z-
dc.date.available2022-04-18T09:48:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-608-4762-50-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/17431-
dc.language.isomken_US
dc.publisherИнститут за математика, ПМФ, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“, Скопје, Македонијаen_US
dc.relation.ispartofЗборник на трудови од Петтиот семинар „Математика и примени“, Математички омнибус, книга 10en_US
dc.titleСпоредбена анализа на класичната настава и наставата преку системи за далечинско образование во услови на корона-криза, за некои математички универзитетски курсевиen_US
dc.typeProceeding articleen_US
dc.relation.conferenceПетти семинар „Математика и примени“, Институт за математика, ПМФ, Скопје, Македонија (online)en_US
dc.identifier.urlhttp://im-pmf.weebly.com/matematicki-omnibus-kniga-10.html-
dc.identifier.fpage237-
dc.identifier.lpage254-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Computer Science and Engineering-
Appears in Collections:Faculty of Computer Science and Engineering: Conference papers
Show simple item record

Page view(s)

47
checked on May 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.