Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17431
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDimitrievska Ristovska, Vesnaen_US
dc.contributor.authorStankov, Emilen_US
dc.contributor.authorSekuloski, Petaren_US
dc.date.accessioned2022-04-18T09:48:10Z-
dc.date.available2022-04-18T09:48:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-608-4762-50-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/17431-
dc.language.isomken_US
dc.publisherИнститут за математика, ПМФ, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“, Скопје, Македонијаen_US
dc.relation.ispartofЗборник на трудови од Петтиот семинар „Математика и примени“, Математички омнибус, книга 10en_US
dc.titleСпоредбена анализа на класичната настава и наставата преку системи за далечинско образование во услови на корона-криза, за некои математички универзитетски курсевиen_US
dc.typeProceeding articleen_US
dc.relation.conferenceПетти семинар „Математика и примени“, Институт за математика, ПМФ, Скопје, Македонија (online)en_US
dc.identifier.urlhttp://im-pmf.weebly.com/matematicki-omnibus-kniga-10.html-
dc.identifier.fpage237-
dc.identifier.lpage254-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Computer Science and Engineering-
Appears in Collections:Faculty of Computer Science and Engineering: Conference papers
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

58
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.