Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/16482
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнета Стојановска-Стефановаen_US
dc.contributor.authorМарија Магдинчева-Шоповаen_US
dc.contributor.authorХристина Рунчева Тасевen_US
dc.date.accessioned2022-02-09T13:20:58Z-
dc.date.available2022-02-09T13:20:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn978-608-244-824-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/16482-
dc.description.abstractКоронавирусот го промени досегашниот начин на функционирање на поединците, компаниите и државите воопшто. Пандемијата остави последици во речиси сите сегменти на општественото живеење, а намалениот промет кај компаниите беше мотив за дигитализација на услугите. Многу компании и институции кои во минатото не овозможуваа услуги по електронски пат почнаа да користат алтернативните начини за пласирање на нивните производи и услуги на онлајн начин. Трудот ќе го презентира истражувањето на авторите за онлајн купувањето направено за време на пандемијата во 2020та година, а ќе даде и осврт на предизвиците со кои се соочува развојот на е- трговијата и ќе понуди адекватни заклучоци кои би можеле да бидат применливи во иднина. Македонците, според официјалните податоци достапни од Народната Банка, во првите шест месеци од 2020 година направиле промет од 4,3 милијарди денари со платежни картички кај домашните интернет продавници што е раст од 113% споредбено со првите шест месеци од 2019 година. Според официјалните податоци, во јуни 2020 година имало 1.223 виртуелни места на продажба, односно е-продавници, што преставува раст од 20% во однос на декември 2019 година. Oвие податоци како и сознанијата до кои дојдоа авторите во своето истражување ја потврдуваат основната хипотеза дека кризата предизвикана од Ковид-19 позитивно влијаеше на развојот на е-трговијата во нашата држава.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФакултет за туризам и бизнис логистика. Универзитет „Гоце Делчев“en_US
dc.relation.ispartofЗборник на трудови од Четврта Меѓународна Научна Конференција „ПРЕДИЗВИЦИТЕ ВО ТУРИЗМОТ И БИЗНИС ЛОГИСТИКАТА ВО 21 ВЕК“en_US
dc.subjectкриза, трговија, онлајн купување, дигитализација, интернет услугиen_US
dc.title“СОЦИО-ЕКОНОМСКОТО ВЛИЈАНИЕ НА КОВИД-19: МАКЕДОНСКИОТ СЛУЧАЈ СО РАЗВОЈ НА Е-ТРГОВИЈАТА”en_US
dc.typeProceeding articleen_US
dc.relation.conferenceЧетврта Меѓународна Научна Конференција „ПРЕДИЗВИЦИТЕ ВО ТУРИЗМОТ И БИЗНИС ЛОГИСТИКАТА ВО 21 ВЕК“en_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Law: Conference papers
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4665-Article Text-7991-1-10-20211207.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

35
checked on Jul 25, 2024

Download(s)

19
checked on Jul 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.