Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/13072
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТофовиќ Ќамилова, Маријаen_US
dc.date.accessioned2021-06-02T20:47:15Z-
dc.date.available2021-06-02T20:47:15Z-
dc.date.issued1992-
dc.identifier.citationТофовиќ Ќамилова, Марија (1992). Воспитно-образовните потенцијали на уметничката литература и потребата од најзино користење во наставата. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 45, 65–73.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/13072-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophieen_US
dc.titleВоспитно-образовните потенцијали на уметничката литература и потребата од најзино користење во наставатаen_US
dc.title.alternativeErziehungs und Bildungsmöglichkeiten im Unterruchten_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Show simple item record

Page view(s)

57
checked on Apr 15, 2024

Download(s)

7
checked on Apr 15, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.