Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/13072
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТофовиќ Ќамилова, Маријаen_US
dc.date.accessioned2021-06-02T20:47:15Z-
dc.date.available2021-06-02T20:47:15Z-
dc.date.issued1992-
dc.identifier.citationТофовиќ Ќамилова, Марија (1992). Воспитно-образовните потенцијали на уметничката литература и потребата од најзино користење во наставата. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 45, 65–73.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/13072-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophieen_US
dc.titleВоспитно-образовните потенцијали на уметничката литература и потребата од најзино користење во наставатаen_US
dc.title.alternativeErziehungs und Bildungsmöglichkeiten im Unterruchten_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Show simple item record

Page view(s)

80
checked on Jul 25, 2024

Download(s)

12
checked on Jul 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.